Welkom op de website van BVV Barendrecht

Vriendenloterij

Vriendenloterij

Sponsor-info

 

SPONSORING BVV BARENDRECHT

BVV Barendrecht is een voetbalvereniging met ruim 2.100 leden en meer dan 400 vrijwilligers / medewerkers. Ruim 1.600 van hen zijn actief in 120 senioren- en jeugdteams, er spelen verder nog 27 teams zaalvoetbal. De vereniging is de grootste voetbalclub in de regio Rijnmond en één van de grootste voetbalclubs in Nederland.

Het eerste team speelt op het allerhoogste amateurniveau, in de nieuwe Tweede Divisie, tegen gerenommeerde clubs als Spakenburg, GVVV, Excelsior Maassluis , Kozakken Boys, VVSB, FC Lienden en AFC. Verder spelen in deze afdeling ook de Beloftenteams van Sparta, FC Twente, Vitesse en AZ. De competitiewedstrijden krijgen veel aandacht in de schrijvende pers en op radio en TV. RTV Rijnmond verzorgt vaak radio-uitzendingen en FOX zendt samenvattingen van elke wedstrijd uit en verzorgt bovendien wekelijks een liveverslag van één van de wedstrijden in deze Tweede Divisie.

Veel aandacht krijgt de club ook in de landelijke media, via het inmiddels landelijk bekende G-toernooi voor spelers met een fysieke of verstandelijke beperking, dat jaarlijks in augustus wordt gespeeld. Dit toernooi wordt door de vereniging Coaches Betaald Voetbal samen met BVV Barendrecht en de KNVB georganiseerd op ons sportpark.
Ook dit jaar speelt Barendrecht weer in de betaald voetbal KNVB-beker. De doelstelling van de BVV Barendrecht is om met de hoogste seniorenteams en de eerste teams van de verschillende jeugdafdelingen op een zo hoog mogelijk niveau te acteren. Voor het eerste elftal is de doelstelling om minimaal bij de eerste vijf in de eindklassering van de Topklasse te eindigen.

Verder wil de club iedere voetballer de mogelijkheid geven op zijn of haar eigen niveau te spelen en wil ze de daarbij behorende training en begeleiding optimaal verzorgen. De vereniging heeft een belangrijke plaats ingenomen in de gemeente Barendrecht. De uitstraling van een uitstekende jeugdopleiding, gecombineerd met de groei van de gemeente zorgt voor een forse toename van het aantal, vooral jonge, leden.

Het jeugdvoetbal en het prestatieve voetbal kunnen zich, zonder de steun van sponsors, niet verder ontwikkelen. Daarom brengen wij u via deze informatie graag op de hoogte van de belangrijkste mogelijkheden die de club uw bedrijf kan bieden op het gebied van relatiemarketing, bij de versterking van uw naamsbekendheid, of bij het tonen van uw maatschappelijke betrokkenheid bij sport.

 
BORDSPONSORING

Rondom het schitterend gelegen hoofdveld is er nog ruimte voor uw reclame-uitingen aan het Barendrechtse publiek, de met de bezoekende clubs meereizende supporters en door de eerder genoemde TV aandacht. Er zijn allerlei mogelijkheden voor vaste en roterende borden. Wij informeren u graag over alle mogelijkheden en de bijbehorende tarieven.

BUSINESSCLUB BVV BARENDRECHT

De doelstelling van de Businessclub van de BVV Barendrecht sluit nauw aan bij het hiervoor in de introductie genoemde streven. In de meest ruime zin van het woord "De BVV Barendrecht ondersteunen haar vooraanstaande rol in het amateurvoetbal te laten behouden". Die steun laat zich vanzelfsprekend als eerste vertalen in geld (75% van de inkomsten van de Businessclub gaat naar de BVV), maar ook de materiële ondersteuning en de faciliteiten die geboden worden (zoals stageplaatsen voor studerende spelers) zijn voor de BVV belangrijk. Zeker zo belangrijk is het netwerk dat de BVV daarnaast, via de Businessclub, sinds haar oprichting in 1997 tot haar beschikking heeft gekregen.

Met die term "netwerk" is ook het trefwoord gevallen dat veel bedrijven in de afgelopen jaren heeft doen besluiten lid te worden van de Businessclub. Uiteraard gunt men de club de financiële ondersteuning en speelt bij veel bedrijven de sociaal-maatschappelijke betrokkenheid een rol. Maar daarnaast hoeft niet verhuld te worden dat een zakelijk belang ook mee mag spelen. Het netwerk van de op dit moment meer dan 200 Businessclubleden dat men in één keer aanboort kan een interessant gegeven zijn in uw relatiemarketing. Veel business-to-business contacten worden via de Businessclub gelegd en (zakelijke) vriendschappen zijn, tijdens het bezoeken van de wedstrijden op zaterdagen, de aansluitende nababbel onder het genot van een drankje en het deelnemen aan de jaarlijks georganiseerde Businessclub-evenementen, gesloten.

Naast deze faciliteiten krijgen de leden twee tribunejaarkaarten en mogen zij gebruik maken van de accommodatie van de vereniging voor het houden van vergaderingen en incidenteel bedrijfsvoetbal. Behalve eerder genoemd netwerk heeft het bedrijf ook de entree tot een club van 2.100 leden, interessant als potentiële afnemers, maar ook als werknemers (jeugd/studenten/parttimers).

De contributie voor het lidmaatschap van de Businessclub bedraagt vanaf 2017 € 825 ,- per jaar.

 

SHIRTRECLAME

Het eerste team van de BVV Barendrecht speelt het gehele jaar met de naam van de hoofdsponsor (Van Donge & De Roo shipping & forwarding) en een aantal wisselende subsponsors op het shirt. Ook zijn er verschillende mogelijkheden tot sponsoring van andere prestatieve en breedtesportteams. Ook interne competities zoals de Renes 35+ competitie en de interne 6-8 jarigencompetitie, de IKEA Barendrecht Champions League, hebben een eigen sponsor. Het tweede team heeft als sponsor Markant Makelaardij. De kleding van alle BVV-teams wordt geleverd door onze kledingsponsor Klupp Sportswear.


HOOFDSPONSOR

Van Donge & De Roo B.V., shipping & forwarding is vanaf het begin van het seizoen 2010 – 2011 de hoofdsponsor. Deze hoofdsponsor heeft onder meer het exclusieve recht op reclame op de rugzijde van het shirt, op de tassen en op alle andere kleding dan het shirt van het eerste elftal. Verder heeft de hoofdsponsor recht op een aantal prominente naamsvermeldingen, op het sportpark en onder meer in de presentatiegids.

SUB-SHIRTSPONSORS

Zij delen met elkaar en met de hoofdsponsor het recht om reclame te maken op de voorzijde van het shirt. Dit betekent dat minimaal vijf maal per jaar in het shirt van de subsponsor wordt gespeeld tijdens competitie-, beker- en oefen wedstrijden. Behalve via shirtsponsoring worden de namen van de shirtsponsors ook op een aantal andere manieren naar buiten gebracht, zoals via sponsorborden op verschillende plaatsen op sportpark De Bongerd, via advertenties in de nieuwsbrief en het weekblad De Schakel, en door een naamsvermelding op het briefpapier van de BVV. De huidige sponsors zijn: BEST Trucks, De Bondt, Den Otter Verhuizingen en Transport, Diggels , Meeùs verzekeringen, hypotheken en pensioenen, Nsecure Safety & Security en VS Schoonmaak.

SPONSORING JEUGDTEAMS

Uiteraard kunt u ook sponsor worden van één van de vele talentvolle of recreatieve jeugdteams van BVV Barendrecht. Met meer dan 75 jeugdteams heeft BVV Barendrecht één van de grootste jeugdopleidingen van Nederland. Verschillende bedrijven kiezen er bewust voor om juist een bijdrage te leveren aan de jeugdteams, zodat de doorstroom van talentvolle voetballers richting de hoofdmacht mogelijk kan worden gemaakt. Onder meer OCIL Nederland (B1) en BEST Trucks (A1) maken gebruik van deze mogelijkheid van sponsoring, waarbij zij deze jeugdelftallen onder meer van een tenue voorzien.

Het is tevens mogelijk om de jeugdopleiding in zijn geheel te ondersteunen. Bij deze vorm van sponsoring kan een bedrijf de naam uitdragen door deze vermeld te zien op de kleding van een aantal mensen in de organisatie van de jeugd bij Barendrecht en op de trainingspakken van een groot deel van de jeugdtrainers van de BVV. In totaal wordt via een vignet op de voorzijde van het trainingsjack en /of op de broek van zo’n 150 actieve trainers en begeleiders de naam van de sponsor vermeld. Bij deze vorm van sponsoring horen ook de andere faciliteiten die een BVV subsponsor heeft zoals vermelding op de sponsorborden op prominente plekken op het sportpark en naamsvermelding op het briefpapier van de BVV. Deze vorm van sponsoring is op dit moment vacant.

 

JEUGDTOERNOOIEN

De sponsor is naamgever van het evenement, krijgt publiciteit via de aankondiging op de posters, op de site en in de nieuwsbrief, en bij de prijsuitreiking. Ook kan via het plaatsen van vlaggen of borden extra aandacht aan de sponsor worden besteed tijdens het evenement. Bij de grotere evenementen richt ook de regionale pers zijn aandacht op uw toernooi. Sponsor voor de grote toernooien zijn op dit moment onder meer Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde, OCIL Nederland en MCS International Marine Services B.V. Er zijn hier mogelijkheden in uitlopende prijsklassen, afhankelijk van het toernooi, de omvang en het aantal deelnemers.

Vanzelfsprekend zijn er nog meer mogelijkheden om andere projecten financieel of materieel te ondersteunen. We kunnen ook iets ontwikkelen op basis van de gedachten en de budgetten van de sponsor. Verder is er de mogelijkheid van het schenken van een wedstrijdbal bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal, met de bijbehorende publiciteit.

ADVERTENTIES
U kunt adverteren in de jaarlijks uitkomende presentatiegids en op ons en ook in de digitale BVV nieuwsbrief, die 2-wekelijks naar zo’n 2.250 adressen wordt verstuurd. Tarieven zijn beschikbaar op aanvraag. De shirt- en stersponsors hebben ook de mogelijkheid van vermelding en doorklik naar de eigen site op de BVV site. Die site wordt inmiddels bezocht door gemiddeld zo’n 50.000 bezoekers per maand. 

STICHTING AMATEURVOETBAL BARENDRECHT
Bij voetballen op het hoogste niveau van het zaterdagamateurvoetbal horen vergoedingen aan spelers, die in een aantal gevallen uitstijgen boven het niveau van reis- en onkostenvergoedingen. Daarom is de Stichting Amateurvoetbal Barendrecht opgericht. De Stichting krijgt haar middelen doordat een deel van de sponsorinkomsten rondom het eerste elftal worden beheerd door de Stichting, en daarnaast zorgt de Stichting voor “eigen” inkomsten. Voor bedrijven is er de mogelijkheid te participeren in jaarlijkse bedragen vanaf € 1.000,-. De bijdrage is fiscaal aftrekbaar als kosten sponsoring. Over de vorm van tegenprestatie kunnen we per geval overleggen.

CO-SPONSORS EN STERSPONSORS

Bedrijven die gedurende een seizoen op verschillende manieren de BVV Barendrecht financieel ondersteunen worden beschouwd als co-sponsor. Zij krijgen evenals de subshirtsponsors een vermelding op het briefpapier van de BVV en op de sponsorborden die op verschillende plaatsen in en op het gebouw zijn geplaatst. Behalve de eerder genoemde hoofd- en shirtsponsors zijn dat op dit moment de co-sponsors:

  • Digisource B.V. Automatisering (verzorgt ook de automatisering en de site)
  • Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde
  • Renes Oud Papier en AGF Services
  • De Bondt grafimedia communicatie (verzorgt ook ontwerp, lay-out en druk van de presentatiegids)
  • Klupp (de kledingleverancier van de BVV)
  • Neele-Vat Logistics
  • Wema Tijdelijke Ruimte

Stersponsors zijn verder:
4 Fruit Company, ABC Kwakernaat accountants en adviseurs, ABN AMRO, Autoschade Barendrecht, Barendrechts Dagblad, Binnenmaas Groep, Borsboom & Hamm, Giesbers & Van der Graaf,  Holland America Line, Iberdeli, IKEA Barendrecht, BMW Jer. de Fonkert, Jupiler, Markant Makelaardij, MCS International Marine Services,  OCIL Nederland, PCI Nederland, Rejo Cleaning, Safex, Sanitas, Soyabrokers, Tshirtdeal, Vermaat & De Boom Advocaten, Valvoline / Ashland, Van der Valk Hotel Ridderkerk, Van Doorn Container Depot, Handelsonderneming Versluis en Villex Vastgoedbescherming.

SAMENVATTING

Kortom, de BVV Barendrecht zal er alles aan doen om u een op maat gesneden sponsorpakket aan te bieden, zodat u en wij met recht kunnen zeggen: "wij bouwen verder aan de toekomst".

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met één van de leden van de sponsorcommissie:

  • Michiel IJzerman (06-51638861)
  • Wim Vonk (06-51301583)
  • Aad Criellaard (06-51088059)
  • Richard Poulisse (06-20366730)
  • Klaas Groenendijk (06-5324696)
  • Nando Versteeg (06-17139292)
  • Martin Seltenrijch (06-53241132)


Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

De doelstelling van de Businessclub van de BVV Barendrecht sluit nauw aan bij het hiervoor in de introductie genoemde streven. In de meest ruime zin van het woord "De BVV Barendrecht ondersteunen haar vooraanstaande rol in het amateurvoetbal te laten behouden". Die steun laat zich vanzelfsprekend als eerste vertalen in geld (75% van de inkomsten van de Businessclub gaat naar de BVV), maar ook de materiële ondersteuning en de faciliteiten die geboden worden (zoals stageplaatsen voor studerende spelers) zijn voor de BVV belangrijk. Zeker zo belangrijk is het netwerk dat de BVV daarnaast, via de Businessclub, sinds haar oprichting in 1997 tot haar beschikking heeft gekregen.

Met die term "netwerk" is ook het trefwoord gevallen dat veel bedrijven in de afgelopen jaren heeft doen besluiten lid te worden van de Businessclub. Uiteraard gunt men de club de financiële ondersteuning en speelt bij veel bedrijven de sociaal-maatschappelijke betrokkenheid een rol. Maar daarnaast hoeft niet verhuld te worden dat een zakelijk belang ook mee mag spelen. Het netwerk van de op dit moment meer dan 200 Businessclubleden dat men in één keer aanboort kan een interessant gegeven zijn in uw relatiemarketing. Veel business-to-business contacten worden via de Businessclub gelegd en (zakelijke) vriendschappen zijn, tijdens het bezoeken van de wedstrijden op zaterdagen, de aansluitende nababbel onder het genot van een drankje en het deelnemen aan de jaarlijks georganiseerde Businessclub-evenementen, gesloten.

Naast deze faciliteiten krijgen de leden twee tribunejaarkaarten en mogen zij gebruik maken van de accommodatie van de vereniging voor het houden van vergaderingen en incidenteel bedrijfsvoetbal. Behalve eerder genoemd netwerk heeft het bedrijf ook de entree tot een club van 2.100 leden, interessant als potentiële afnemers, maar ook als werknemers (jeugd/studenten/parttimers).

De contributie voor het lidmaatschap van de Businessclub bedraagt vanaf 2017 € 825 ,- per jaar.

 Digisource

Stersponsors